Wymeldowanie z pobytu stałego

Wymagane dokumenty
1.  dokument stwierdzający tożsamość  
2. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego - druk.PDF (419kB) pdf
Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Gminy Nowa Ruda
ul. Niepodległości 4
Biuro Obsługi Mieszkańców
Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Obrony Cywilnej
Główny specjalista  ds. wojskowych i dowodów osobistych - Elżbieta Tyszka
Główny specjalista ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych - Anna Juszczak
(74) 872 0919

Termin załatwienia sprawy
Wymeldowanie z pobytu stałego następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich potrzebnych dokumentów i poprawnie wypełnionego wniosku.

Wymeldowanie z pobytu stałego dokonuje się osobiście.

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 roku o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r., poz. 1397)
 

metryczka


Wytworzył: Anna Juszczak (19 lipca 2016)
Opublikował: Aneta Witkowska (19 lipca 2016, 09:03:26)

Ostatnia zmiana: Aneta Witkowska (2 października 2020, 12:06:29)
Zmieniono: Aktualizacja danych

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3546